01
Φεβ.
10

Ολα στο μηδέν

Ολα στο μηδέν…Ειμαι πολυ μεγαλος παιχτης. Οσοι ειναι διπλα μου στο παιχνιδι, τους βλεπω σαν τα αυριανα θυματα μου. Ξερω ομως να τους περιμενω.. Παρατηρω αντιδρασεις, κινησεις σπασμωδικες,παιδαριωδης λαθη που ουτε καν μπορουν να αντιληφθουν. Ειναι μεσα στο παιχνιδι χωρις να ξερουν καν τους κανονισμους…Απλα τα παιζουν ολα για ολα, μονο και μονο για να παριστανουν τους παιχτες, μονο και μονο απλα για να πουν οτι συμμετεχουν.Ολα στο μηδεν. Kαι καποιοι θα φυγουν με σκυμμενο το κεφαλι, δεν το αντεχουν το αθλημα…Και αυριο μερα ειναι.Θα ερθουν με διαφορετικο κουστουμι. Δεν αντεχετε το ιδιο κουστουμι δευτερη μερα. Ηταν αρκετη η λασπη. Ολα στο μηδεν φωναζω, και απλα μονο κοιτανε, ξυνουν το κεφαλι και αναρωτιουντε..Ειμαι Ο παιχτης ειμαι ο δημιουργος. Συνεργασιες με μεγαλους παιχτες δεν χωρανε.  Καθενας εχεις την καβατζα του. Τους δικους του ασσους στο μανικι. Ολα στο μηδεν ξανα φωναζω και δεν εχουν τιποτα να πονταρουν. Και οπως ειπε και ο μεγαλος φιοντόρ μιχαήλοβιτς ντοστογιέφσκι «ναι, όσο για τη βεβαιότητα του κέρδους μου, ίσως να ‘ναι κωμικό, συμφώνησα, αλλά αφήστε με ήσυχο σας παρακαλώ».

0 Σχόλια to “Ολα στο μηδέν”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε


Φεβρουαρίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728