Αρχείο για 23 Απριλίου 2010

23
Απρ.
10

διαιρεση των αντιθετων

 

Αναμφησβητητα, ειμαι οτι καλυτερο υπαρχει αυτην την στιγμη.

Αναμφησβητητα κανω την διαφορα.

Και αναμφησβητητα ειστε το μεγαλυτερο show.

O λογος που υπαρχει αυτη η διαφορα, ειναι η ΣΚΕΨΗ.

Ξερετε κατι?

Παντα ειχα και εχω επιγνωση του κομματιασματος της ζωης.

Εγω ο ιδιος ειμαι κομματι αυτης ζωης.

Θρυμματισμενος, διαφορετικος, ακαταπαυστα αγωνιζομενος να γινω το ΟΛΟΝ.

Ενα αναποσπαστο κομματι του συμπαντος.

Προσπαθησα να βρω την δικια μου ταυτοτητα, γιατι η συγχρονη κοινωνια καταστρεφει καθε ταυτοτητα.

Αναρωτιεμαι αν υπαρχει διεξοδος απο ολη αυτην την διαιρεση σε κατι, που δεν μπορει να διαιρεθη και να χωρισθη.

Εχουμε διαιρεσει την ζωη σε οικογενεια, και κοινοτητα, οικογενεια και κρατος, οικογενεια και γραφειο, πολιτικη και θρησκευτικη ζωη, ειρηνη και πολεμο, ταξη και αταξια.

Δηλαδη μια ατελειωτη διαιρεση των αντιθετων.

Προσπαθουμε να φερουμε την αρμονια αναμεσα στο μυαλο και την καρδια διατηρωντας μια ισορροπια αναμεσα στην αγαπη και στον φθονο.

Αληθεια τι προκαλει αυτη την διαιρεση?

Βεβαια υπαρχει και η αντιθεση οπως, ασπρο, μαυρο, ανδρας και γυναικα κλπ.

Αλλα ποια ειναι η πηγη η ουσια αυτου το κομματιασματος?

Μεχρι να βρουμε αυτην την πηγη το κομματιασμα ειναι αναποφευκτο..

 

Ερωτηση.

 

Ποια νομιζετε οτι ειναι η ριζικη αιτια αυτης της διττοτητος?




Απρίλιος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930