18
Απρ.
10

ΩΩΩΩ Καταστροφφφφφφφφφφ!!!

ΩΩΩΩ Καταστροφφφφφφφφφφ!!!

ΩΩΩΩ Καταστροφφφφφφφφφφ!!!!

Ειμαι δαχτυλοδεικτουμενος απο εναν Θεο Αθεοο!!!

Ειμαι ο ανθρωπος δεντρο, και ο ανθρωπος αστραπη απο το μακρινο μαυρο συννεφο του βορρα.

Εγω ειμαι ομως αυτος που βαζει τις φωτιες, και δεν φοβαμαι ουτε καν…

Των εμπρηστων την ποινη.

Τα ματια μου ειναι καθαρα εδω μεσα, και το στομα μου δεν μπορει να το συσπασει καμια αηδια.

Εγω ομως ειμαι ενας αφυπνισμενος.

Αληθεια τι δουλεια εχω αναμεσα σε κοιμισμενους?

Περπατω αναμεσα στους δρομους, και τα βηματα μου αντηχουν πολυ περιεργα στα αυτια τους.

Τι να μου πειτε και εσεις? Τι να μου πει και η ψυχη σας?

Μηπως δεν ειναι φτωχια και αξιοθρηνητη? Μηπως δεν ειναι μιζερη?

Ε?

Δεν υπαρχει πιο αγριμι απο εμενα, για να σου δειξει το φως και την γνωση, να σου ανοιξει τα ματια.

Τσακωνεστε ολοι.

Αλλα συμβιβαζεσε γρηγορα γιατι αλλιως σε πιανει στομαχοπονος.

Ειμαι ο ανθρωπος αστραπη.

Ο ανθρωπος Δεντρο.

Μπαινεις σε κλικες και θελεις να ακολουθησεις ανθρωπους, και το κανεις γιατι θελεις να ακολουθησεις τον εαυτο σου.

Αλλα πεστε μου κατι.

Το πιο αλλοκοτο απο αυτο που φαινεται, δεν ειναι και το πιο αποδεδειγμενο?

Πισω απο τις σκεψεις και τα αισθηματα σας δεν κρυβεται, καποιο προσωπο αρχοντικο?

Πισω απο ολα αυτα δεν κρυβεται ενας σοφος γνωστος αγνωστος?

Και αυτον εσυ προσπαθεις να τον χτυπησεις?

Τον χτυπας ναι.

Αλλα οχι με θυμο, αλλα με χαχανιτα προσπαθεις να εξαλειψης την βαρυτητα του πνευματος μου?

Με χαχανιτα εξαλειφης την πνευματικοτητα μου?

ΩΩΩΩ Καταστροφφφφφφφφφφ!!

Ειμαι μακρια.

Νιωθομαι μακρια απο ολους εσας.

Σαν δεντρο πανω σε ενα ψηλο βουνο.

Ναι ναι σαν δεντρο που γιγαντωθηκα ψηλα, απο ολους τους ανθρωπους (φυτα και ζωα) και περιμενω.

Αληθεια τι περιμενω?

Τον κεραυνο να με χτυπησει? Αυτο περιμενω?

Να με χτυπησει ο κεραυνος που ειμαι δεντρο και αστραπη μαζι?

Μα γιατι?

Δεν ειμαι ευγενικος?

Μα ακομα και αυτοι οι μοθχηροι ανθρωποι την ξερουν την ευγενια μου.

Ασχετα αν ριχνουν μοχθηρες ματιες. Δεν με πειραζει καθολου σας λεω.

Αλλα φιλοι μου….

Αν πιστευατε περισσοτερο στην ζωη, θα παραδινοσασταν λιγοτερο στην στιγμη.

Αλλα δεν εχεις μεσα σου δυναμη καθολου.

Ουτε καν να εισαι οκνηρος.

Με θεωρεις εχθρο. Μαλιστα…..

Και εγω σου λεω

Προσπαθησε να εχεις εχθρους που να ειναι αξιοι μισους, και οχι που να ειναι αξιοι περιφρονησης.

Θα πρεπει να εισαι περηφανος για τον εχθρο που εχεις, γιατι η επιτυχια του εχθρου σου, θα πρεπει να ειναι και δικια σου επιτυχια.

ΩΩΩΩ Καταστροφφφφφφφφφφ!!!

Ειμαι δαχτυλοδεικτουμενος απο εναν Θεο Αθεοο.


0 Σχόλια to “ΩΩΩΩ Καταστροφφφφφφφφφφ!!!”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε


Απρίλιος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930